S reklamními čepicemi se mnozí z vás již setkali přímo v terénu městských ulic anebo v přírodě. Pravděpodobně vám neuniklo, že na přední straně čepice nad kšiltem se nachází logo, nápis, fotografie či kresba. Potisk nebo výšivka na kšiltovkách je velmi nápadný, většinou se totiž zaměřujeme při kontaktu s lidmi na jejich obličej, a pokud je jeho součástí i čepice, málokdy přehlédneme to, co se nad kšiltem nachází.
Potisk a výšivku volte s rozumem
Právě pro svou vypovídající schopnost reklamních čepic byste měli být uvážliví, co se týče samotného motivu reklamního sdělení. Jestliže jde o propagaci firmy, která vyrábí, prodává, pronajímá či jinak poskytuje nějaké zboží a služby, pak je samozřejmě namístě firemní logo. Ovšem propagovat lze i životní styl, své vlastní názory a cíle, a zde musíte být na pozoru. Lidé jsou všímaví a také se rádi inspirují tím, co kolem sebe vidí, a tak docela obyčejným nápisem na čepici můžete měnit svět kolem sebe.
Dejte lidem pocit volnosti a svobody – pokuste se sdělením na kšiltovce vyjádřit jasnou a srozumitelnou pravdu – svobodný život nás všech. Můžete to provést například zaměřením na cestování. Cestovatelská vášeň je projevem svobody, svobodní lidé rádi objevují cizí kraje a zvyklosti a rádi se také seznamují s novými lidmi. Můžete například uspořádat pro vaše přátele výlet do hor a každému opatřit symbolický dar – kšiltovku s tematickou výšivkou např. s nápisem „Výstup na Slavkovský štít červen 2023“ a pod nápis jméno jednotlivého účastníka.
Nápis na čepici zaregistruje téměř každý a může se stát významnou inspirací do budoucna. Když se toho například všimnou lidé ve vlaku do Vysokých Tater nebo při chůzi na ulici před odjezdem na Slovensko, mohou něco podobného zopakovat třeba na Šumavě nebo v Krkonoších. A čím více svobodných a šťastných lidí kolem nás bude, tím lépe pro celou planetu.